V Svetem pismu ta beseda ne oznaÄuje preprosto zakonske ali družbene
praviÄnosti, ampak evangeljsko praviÄnost: \"IšÄite najprej božje
kraljestvo in njegovo pravico in vse drugo vam bo navrženo.\" To je
praviÄnost, zaradi katere se je Abraham imenoval \"praviÄni\". Jožef je
praviÄni mož, o Jezusu so rekli, da je praviÄen in svet.
Kaj je torej pravica kraljestva, ki jo razumemo kot najvišjo kristjanovo
lastnost? V Svetem pismu najpogosteje poudarjeni vidik kaže, da je popolna
praviÄnost ali svetost (lahko bi rekli tudi življenje ljubezni) življenje v
skladu z Bogom. Življenje, ki se sklicuje na Boga kot na pravilo za ravnanje,
kot na notranji razlog in gibalo vsakega delovanja.
Življenje, ki ima za vodilo Boga, pa pomeni življenje, ki je oblikovano kot
posnemanje Boga. Poslednja resniÄnost, h kateri moramo težiti, kršÄanske nravi,
kršÄanska morala: vse to obstaja v posnemanju Boga. To jasno beremo, na primer,
v govoru na gori, ko Jezus po navajanju raznih primerov in vedenjskih modelov
uÄenca reÄe: \"Bodite torej popolni, kakor je popoln vaš nebeški OÄe.\"
Tudi ko apostol v pismu Efežanom opisuje nekaj tipiÄnih drž kršÄanske
moralnosti, sklene: \"Posnemajte torej Boga, saj ste njegovi ljubljeni
otroci.\"