Kljub vsemu, kar se nam lahko zaplete pod nogami in nam pokaže na težave na poti, vemo, da kozmiÄno, planetarno, družbeno, ekonomsko, kulturno, civilno, politiÄno in versko edinost hoÄe Bog, ker je Kristus središÄe vesolja in vse priteguje k sebi.
Ni mogoÄe, da bi se hoteli vrniti v Egipt. Dežela, kamor moramo iti - planetarna edinost, ki nas privlaÄi - je \"zelo dobra dežela. ÄŒe nam je Gospod naklonjen, nas bo popeljal vanjo in nam jo bo dal; je dežela, kjer teÄeta mleko in med. Samo ne upirajte se Gospodu in ne bojte se ljudstva te dežele.\"
Onstran naših delitev in naših strahov je globoko upanje v Kristusa, ki je središÄe vesoljstva, h kateremu se vse skrivnostno steka, Äetudi tako stekanje zahteva svoj Äas.
Ne gre samo za neko sicer veliÄastno upanje, saj gre za teološko upanje; gre za izkustvo. V zgodovini obstajajo Äudoviti trenutki, v katerih je kljub teološkim, jezikovnim kulturnim in družbenim razlikam mogoÄe doživeti osupljiva izkustva edinosti.
Takšna edinost je Sveti Duh, izlit v srca, je milost Duha, ki vse preveva, ki se naenkrat pojavi, Äeprav je bila zadušena pod kamenjem, skalami, grmovjem in trnjem.
V teh izkustvih edinosti, ki Äloveka napolnijo z veseljem in gotovostjo, opažamo, da je božja skrivnost, ki me giblje, ista skrivnost, ki giblje nekoga, ki je daleÄ od mene.
Duh izvršuje mistiÄno, duhovno edinost, tisto, ki nekaj šteje in teološko ustreza Svetemu Duhu, ki se s Kristusovega križa in iz srca Vstalega izliva v srce vseh ljudi.