Ali je mesto kot tako kraj odrešenja? Vprašanje bi lahko zastavili tudi takole: ali je treba evangelizirati Ninive ali Ninivljane? Jonova knjiga uporablja ta pojma kot medsebojno zamenljiva: \"Pojdi v Ninive, veliko mesto, in jim oznani...\" - \"Jona je vstal in šel v Ninive... mešÄani Niniv so verovali v Boga.\" - \"In jaz naj ne bi imel usmiljenja z Ninivami, tem velikim mestom, kjer je veÄ kot stodvajset tisoÄ ljudi?\"
Torej ima lahko tudi veliko mesto svoj teološki pomen. Bog ga vidi kot neko zakljuÄeno celoto: \"Mesta imajo svoje življenje in svoj avtonomen, skrivnosten in globok obstoj. Imajo svoj znaÄilni obraz, lahko bi skoraj rekli svojo dušo in svojo usodo. Mesta niso sluÄajne skladovnice kamenja, ampak so skrivnostna prebivališÄa ljudi in, rad bi rekel še veÄ, so na neki naÄin skrivnostna prebivališÄa Boga: \"Gloria Domini in te videbitur (Božjo slavo bo videti v tebi).\"
Ne moremo namreÄ pozabiti, da se je mesto porodilo zato, da bi se ljudje bolje povezali med seboj, da bi se njihovim sposobnostim omogoÄilo, da se bolje izrazijo, da se bolje povežejo s sposobnostmi drugih, da njihove potrebe najdejo boljši in hitrejši odgovor. Mesto je torej Äloveško dejstvo, organizacijsko dejstvo, ki se rojeva iz razuma in volje po iskanju skupnega dobrega. Mesto pa je tudi moralno dejstvo, ki ga more in mora razsvetliti evangelij, podpirati milost, poživljati upanje na prihod Kraljestva.