Božje kraljestvo je seme: in kot vsako seme je majhno, vzeto in vrženo na vrt. Je košÄek kvasa: in kot kvas je skrito v testu sveta.
Njegove znaÄilnosti in Jezusove so iste, pa tudi v uÄencu in v Cerkvi morajo odsevati, Äe hoÄeta biti njegovi priÄi. On je bil majhen in nepomemben s svetovljanskega stališÄa, neÄist in preziran z verskega; bil je križan zaradi svoje slabosti. Vzet, vržen in skrit v grobu je prekvasil zemljo, jo raztrešÄil in dal iz nje pognati veliko drevo življenja, ki se zdaj dviga do neba.
NaÄin, ki ga je Jezus uporabil, da bi udejanjil kraljestvo je zaznamovan s solidarnostjo in soÄutjem, kar ga je privedlo, da je z nami trpel našo lastno boleÄino. Ta naÄin razodeva njegovo identiteto in resnico samo o Bogu: usmiljenje.
Je to Äas kraljestva? To vprašanje pomeni tudi: kakšen smisel ima ta naša zgodovina, ki se navidez ponavlja vedno na isti naÄin? Kakšno je odrešenje, ponujeno svetu, ki tone v zlu?
Jezus odgovarja. In kot prvo nam govori: "Ne gre vam, da bi poznali Äase in trenutke, ki jih je OÄe prihranil svoji odloÄitvi." To pomeni, da so Äasi in prilike kraljestva popolnoma v rokah njega, v katerega moremo povsem zaupati, ker je naš oÄe in gospodar stvarstva. Božje kraljestvo je od Boga in ne od Äloveka! To naj nam bo dovolj, da se osvobodimo vsake tesnobe in strahu.
Bog je pred tem svetom in pred to zgodovino. On edini jo pozna do dna in jo vodi v prid vseh svojih otrok, ki jih neskonÄno ljubi. Treba se je otresti misli o nekem posebnem Äasu ali trenutku, ko se zaÄne kraljestvo in konÄa ta svet.
Edini posebni Äas je edini, ki je: sedanji trenutek, v katerem smo poklicani, da ga živimo kot otroci in bratje. Kdor sanja o drugih Äasih, odteguje kršÄanski veri njeno oprijemališÄe v resniÄnosti.