Jezus je dokonÄni božji dar, je polno razodetje skrivnosti. DokonÄnost in polnost izhajata iz dejstva, da on ni samo znamenje Boga, neka dobrina, ki bi izhajala iz neskonÄne nežnosti njegove ljubezni, ampak je podajanje (komunikacija) Boga samega, kakršen je sam v sebi. Njegovo globoko bitje je s svojskostjo božje in v polnosti Äloveško. Njegova prigoda pripada na oseben naÄin Bogu, obenem pa ima ritem, Äas in zgodovinske trenutke, ki so resniÄno Äloveški. Vrh te enkratne Jezusove prigode je "ura", kakor jo on sam imenuje v Äetrtem evangeliju, to je velika noÄ: v njej se OÄetova ljubezen ne samo v polnosti posreduje Äloveku prek celovite podaritve Sina in izlitja Svetega Duha, ampak prek Kristusovega trpljenja v ljubezni in njegove silovite proslavitve premaga in uniÄi grešno zavrnitev, ki jo Älovek zoperstavlja božji ljubezni.
Na vsak naÄin pa se Älovek, ki hoÄe proslaviti božjo skrivnost in najti polnost življenja in odrešenja, združi s Kristusom, sprejema njegovo življenje in obhaja njegovo veliko noÄ.