Obstaja širok pojav, ki v organski enovitosti objema besede, kretnje, duhovno držo, dogmatiÄne in pastoralne posege. Znotraj tega pojava celo kršÄansko obÄestvo ob pomoÄi Svetega Duha (Äeprav ni veÄ navdihnjeno tako, kot so bili preroki in apostoli) in ob nenehnem poslušanju pouÄevanja apostolov, izhajajoÄ iz Svetega pisma in opirajoÄ se na razne skrivnosti - med katerimi je še posebej pomembno hierarhiÄno uÄiteljstvo - v potekanju stoletij sprejema božjo besedo, besedo križa, ustno in zapisano preroško in apostolsko besedo, jo ponovno udejanja, z njo moli, jo brani pred krivimi razlagami, jo poživlja in dela uÄinkovito v vedno novih Äloveških okolišÄinah, jo oznanja v današnjosti vsakega Äasa.
Ta zapleteni pojav - ki ga je tako težko opredeliti v vsej njegovi celovitosti - ta vselej živa matica je tako imenovano izroÄilo.
IzroÄilo pomeni življenjski kontekst, v katerem se božja beseda predaja iz enega kršÄanskega rodu v drugega. In prav to življenjsko okolje pomaga posameznim vernikom in raznim skupnostim, da se približajo Svetemu pismu. To pa na tak naÄin, da se s pomoÄjo nekega verza osvobodi zablod in izobliÄenj; s pomoÄjo nekega drugega verzu pa se bogati, dobiva rodovitnost, odmevnost in sposobnost svetovati konkretno delovanje. Tako lahko Jezus, OÄetova živa beseda, prek evharistije, Svetega pisma in pridiganja Cerkve, omogoÄi, da vsak Älovek postane božja beseda, kerygma za svoje okolje in za svoj Äas.