Zvestoba - to je doslednost s samim seboj, z lastnimi
obljubami, in zvestoba drugemu, naj bo to Äloveku ali pa Gospodu Jezusu
Kristusu - je tako pomembna, da se ni treba bati niti samodejnosti. Za to, da
bi ohranili zvestobo vse življenje, se splaÄa tvegati tudi nekaj rutine.
Sicer pa obstajata samodejnost in samodejnost. Obstajata razumna samodejnost in
nerazumna samodejnost. Razumna nas privede do tega, da izvršujemo dejanja
spontano, neposredno, skoraj nagonsko, ker izhajajo iz razumnih in pristnih
odloÄitev; in to je nekaj dobrega. Nerazumna, slaba samodejnost pa vztraja
zaradi zgolj zunanjih pogojenosti in zakriva neobstojeÄo resniÄnost; dejanja
(znamenje pozornosti ob rojstnem dnevu) se izvršijo, ker jih do tega privede
zunanja okolišÄina, in ne iz ljubezni, naklonjenosti.
Samodejnost kot taka torej ne pomeni niti niÄ dobrega niti niÄ slabega.
Zvestoba pa je krepost, ki poraja dobre samodejnosti. Ne smemo se bati
poglobiti korenin svoje zvestobe, tudi v nagonskih ali ponavljajoÄih se
dejanjih, kajti ravno s tem bodo ta ostala vedno resniÄna v svoji korenini.
Vedno moremo in moramo, na primer, okrepiti to korenino z molitvijo, milostjo, sklicevanjem
na božje usmiljenje, meditacijo, ne smemo pa se prestrašiti, Äe izvršimo neka
dejanja brez posebih obÄutkov v tistem trenutku, ko jih opravljamo, ker je
obÄutje že pri sami korenini, v globini.