V veselju ob prejemanju in podarjanju odpušÄanja se zaÄenja kazati novost evangelija, ki je veselo oznanilo o OÄetovem usmiljenju do nas, grešnikov.
Ko odpušÄanje zmehÄa našo trdosrÄnost in nas odpre evangeljskemu veselju, zaÄenjamo videvati stvari z novimi oÄmi. Ko so uÄenci konÄno opustili nemogoÄi naÄrt, da bi z lastnimi sredstvi potešili lakoto množice, pet hlebÄkov kruha in dve ribi ni bilo veÄ dokaz njihove nemoÄne revšÄine, zaÄelo pa se je kazati kot ponižen Äloveški dar, v katerem se je takoj zatem razodelo razsipno božje bogastvo.
Tako tudi napetosti v skupnosti, naši in naših bratov naporni misijonski poskusi in potrebne, Äeprav pomanjkljive pobude za preverjanje, vse to se zaÄenja dozdevati našim oÄem, oÄišÄenim v ponižnosti in odpušÄanju, zaÄetno znamenje, kal božje navzoÄnosti, ki vedno deluje. Pot, ki nas približuje Bogu, postane molitev. Slavimo, Äastimo, hvalimo Boga za njegovo mnogovrstno navzoÄnost med nami in ga kliÄemo, da bi naši ubogi hlebÄki in ribe - negotovosti, ubožnosti, osebne in skupnostne omejenosti - ne bili ovira za njegovo prisotnost, marveÄ bi se ji pustili prestopiti in preoblikovati. ZaÄenjamo bivati v božji skrivnosti, v Jezusovem duhovnem svetu, v neizÄrpnem bogastvu evangelija.