Jasno prepoznavni slog dobrote je tisti, ki ga je Jezus uÄil s priliko o dobrem Samarijanu: biti pred vsakim Älovekom z isto nezainteresirano in brezpogojno Äistostjo božje ljubezni; sprejemati vsakega Äloveka preprosto zato, ker je Älovek; postati bližnji vsakemu Äloveku onstran kulturnih, rasnih, psihiÄnih in verskih razlik; vnaprej pokazati na svoja hrepenenja; odkrivati vedno nove potrebe, na katere ni še nihÄe pomislil; dajati prednost tistemu, ki je bolj zavraÄan; podeliti dostojanstvo in veljavo tistemu, ki ima manj Äasti in sposobnosti.
Priznanje vsakega Äloveka kot božjega otroka, oblitega s skrivnostnimi darovi milosti, omogoÄa sprejeti vsakega trpeÄega kot brata, ki daje in prejema v skladu s Äudovitimi zakoni obÄestva svetih.
ObÄestvo v Kristusu je nepriÄakovan in presežni peÄat raznih oblik medÄloveških odnosov; je neizÄrpen vir vedno novih oblik komuniciranja; je zahteven vzorec, ob katerem mora kršÄanska skupnost meriti svoje obnašanje do prizadetih in bolnikov, pa tudi naÄin sprejemanja, kateheze, bogoslužnega življenja, ovrednotenja karizem.
ObÄestvo v Kristusu je vir edinosti in zagotovilo blagodejne razliÄnosti. V moÄi tega \"ni veÄ ne juda ne Grka, ne sužnja ne svobodnega, ne moškega ne ženske, ampak en sam Älovek v Kristusu Jezusu\". Toda istoÄasno imamo \"mi, ki smo v Kristusu eno telo... razliÄne karizme po daru, ki nam je bil zaupan.\"