Prvi tempelj je vesoljni tempelj, ki ga sestavlja ves svet: \"Kako
velika je božja hiša! Kako obširen je kraj njegovega bivališÄa!\" Prerok
Baruh nas spominja, da se Bog razodeva že v Äudoviti arhitekturi vesolja. V tem
okvirju se odvija bogoslužje, h kateremu sta povabljena nebo in zemlja.
\"Zvezde svetijo s svojih opazovalnic in se veselijo; on jih kliÄe, te pa
mu odgovarjajo: ‘Tukaj smo!\' in sijejo od veselja zaradi njega, ki jih je
ustvaril.\" V vesoljnem brezkonÄnem prostorju poteka nekakšno sveto
sklicevanje (Cerkev v bistvu pomeni \"sklic\"), ko Bog kliÄe k bivanju
in hvaljenju zvezde, svetlobo, živa bitja vsake vrste.
Pravijo nam, da, kolikor je že obsežna, širna in neizmerna veliÄastna zgradba,
ki jo zremo, je to le delÄek vesolja, ki mu znanstveniki ne zmorejo videti
meja. Kakor uÄi Baruh: \"Veliko je in nima konca, visoko je in nima
mere.\" Smo torej mali prebivalci neke toÄke na planetu Zemlja, ki je atom
v primerjavi z brezmejnimi obzorji, ki imajo vsa znaÄaj svetega in so sposobna
na svoj naÄin opevati slavo Boga Stvarnika.